THIS IS US

IMG_7133.jpg

ONCE UPON A TIME..

Al maanden lang liepen wij tegen hetzelfde probleem aan. We willen gezond eten, goed voor ons lichaam zorgen, maar het liefst niet te lang in de keuken staan. Boodschappen doen in een overvolle supermarkt het liefst helemaal vermijden.

 

Maar door onze drukke levens, nam het bestellen van een vette hap vaker de overhand. Met alle gevolgen van dien. We voelden ons niet fit, ons energielevel daalde en een ‘cheat-weekend’ veranderde langzaam weer in een ‘cheat-lifestyle’.

 

Tijdens een ouderwetse zaterdagavond, ontstond daar ineens een brainwave, die ons niet losliet.

 

We gaan onze schouders eronder zetten, want wij zorgen ervoor dat het niet meer nodig is om tegen deze problemen aan te lopen.

omlijning neon oranje.png

Real Food. No Secret Ingredients.

SVEN

FOUNDER

#letsmeat Sven, 28 jaar, geboren en getogen Lunteraan, gesetteld in Ede. Een familieman, geniet van zijn vrienden, hangt veel aan de gewichten, is dagelijks bezig met gezonde voeding, leest graag over het leven en jaagt zijn dromen na.

‘Zo lang als ik me kan herinneren, wil ik meer uit dit leven halen. Buiten de lijntjes kleuren. Niet mee lopen met de rest. Want wat is normaal? Wat voor mij bijvoorbeeld normaal is, is dat iedereen de mogelijkheid krijgt om gezond te eten, om goed voor zichzelf te zorgen en ik wat teruggeef aan moeder aarde.’

Sven’s grote motivatie? ‘Ik geloof dat je verantwoordelijk bent voor je eigen succes. In het ondernemen kun je je eigen stappen zetten en moet je continue je verantwoordelijkheid pakken. Dat inspireert mij en is elke dag een grote drive.’

IMG_1323.jpg
IMG_7331-2.jpg

NICK

FOUNDER

Dit is Nick, 28 lentes jong, vader en geboren ondernemer. ‘Ik merkte aan mezelf dat ik me steeds minder energiek voelde. Tijd is mijn grootste struikelblok. Wij, mijn vrouw en ik, doen geen wekelijkse boodschappen en na een lange dag werken heb ik er geen zin in om én een maaltijd te bedenken en ook nog eens te koken. Ik koos vaak voor de makkelijke oplossing: bestellen. En vaak werd het dan een ongezonde maaltijd. Dit sloop erin, maar ik merkte dat ik me er niet goed bij voelde. Maaike (Nick’s vrouw - red.), vertelde me over de documentaire ‘What The Health’. Sprakeloos keken we samen naar deze documentaire en mijn ogen werden geopend. Dit was het begin van een stuk bewustwording. Daaruit vloeide mijn missie voort: de aarde en de mens een stukje gezonder en mooier maken. Beter leven, betere wereld. Dit alles kan ik omzetten in gedrevenheid om van FAST GOOD een daverend succes te maken!’